De vraag

GreenGiftBox wilde hun nieuwe concept introduceren op PromZ, dé relatiegeschenkenbeurs van Nederland. En ze waren het met ons eens: als je een nieuw concept neerzet, dan moet je dat in één keer goed doen. Ze vroegen ons om mee te denken over de juiste positionering en passende communicatiemiddelen.

Ons antwoord

Na twee brainstormgesprekken waren de uitgangspunten helder. We stelden een positioneringsprofiel op en gebruikten dat als basis voor de verdere uitwerking en invulling. Daarna ging het snel: er werd een logo ontworpen, we lieten foto’s maken, richtten de website in en stelden een folder samen. De beurspresentatie werd uitgedacht en, om de response te kunnen meten, kwam er een speciale beursactie. Wij blij, GreenGiftBox blij en, nog beter: beursbezoekers blij! Het nieuwe concept viel duidelijk in goede aarde en wordt dus zeker vervolgd.

Leuk voor GreenGiftBox

Fijn om te kunnen sparren en zo je idee nóg scherper te krijgen. Fijn ook dat we door het brede netwerk altijd precies dié fotograaf en vormgever weten te vinden die past bij de klus.

Leuk voor Nota Bene

Kijk, dit soort vragen vinden we natuurlijk stiekem het leukst: vanaf het begin betrokken zijn bij het neerzetten en uitwerken van de juiste boodschap en uitstraling.

Related Projects
Hi, we horen graag van je!

tot snel!

Start typing and press Enter to search