De vraag

De ondernemers in de Delftse binnenstad hebben de bezoeker veel moois te bieden. Maar hoe kun je elkaar daarin versterken en gezamenlijk één vuist maken? Het overkoepelende ondernemersplatform zocht naar manieren om zowel de communicatie onderling als de communicatie naar de consument te verbeteren. En dan het liefst door gebruik te maken van dat wat er al is.

Ons antwoord

Onder het motto ‘Waarom moeilijk doen als het samen kan’ werkten we gezamenlijk een plan uit dat alle mooie initiatieven in de binnenstad verbindt. Studio 2010 zorgde voor de vormgeving en de communicatie naar de consument; wij namen de teksten en de communicatie naar de ondernemers voor onze rekening. We trapten af met een papieren nieuwsbrief en een folder die de plannen beknopt uitlegt. Deze werd bij alle binnenstadondernemers bezorgd. Parallel werd de website www.delftbinnenstad.nl gelanceerd en zorgden we voor wekelijkse digitale nieuwsberichten en een maandelijkse nieuwsbrief op het interne communicatieplatform.

Leuk voor Delftbinnenstad.nl

Goede onderlinge communicatie zorgt voor meer verbinding en dus beter resultaat.

Leuk voor Nota Bene

Leuker dan je eigen mooie stad promoten kan bijna niet.

Related Projects
Hi, we horen graag van je!

tot snel!

Start typing and press Enter to search